21 Nisan 2008 Pazartesi

Küçük Afacan Ninjalar :D

Merhaba arkadaşlar,

Bu seferki yazımın, ne karaoke dersleriyle, ne de yapmış olduğum karaoke efektleriyle hiçbir alakası yok. Sadece sizlerle 1 nisan günü yapmış olduğum şakayı paylaşmak istedim :D Maalesef önceki youtube acountum askıya alınmış olduğu için (acaba neden?) videoda gitmişti doğal olarak. İşte o şaheser :D



Bunu nasıl yaptın diye soracak olanlara ise, herşeyi Adobe After Effects CS 3 programıyla yaptım. Öncelikle naruto başlangıcının üstüne Kanal D logosunu ve alttaki Küçük Afacan Ninjalar yazılarını yazdım. Daha sonrada o videoyu After Effects programıyla kapalı olan televizyonun içine gömdüm ve gerçekçi olması için üstüne yansımaları verdim =) . Sesde sorunlar çıkması nedeniyle yapmam 2 saatimi almıştı sanırım. Ama sonuç mükemmeldi :D . Onlarca forumda ve sitede haber geçildi. Hala forumlarda yorumları okuyup okuyup gülüyorum :D (Görmemiş gibi hepsini kaydettim bide :D ) Sonuç itibariyle çok eğlenceli bir 1 nisan dı benim için =)


Bu arada Bleach Opening 5'i silmişler. En azından Veoh sitesi neden silindiğine dair mail atıyo. Youtube da öyle bişeyde de yok... Veoh da silinme nedeni ise lisans sorunlarıymış. Halbuki orda yüzlerce bleach bölümü ve openingleri var. Anlamadım bi türlü bu işleri.

2 yorum:

hitsumo dedi ki...

aslında videoda küçük bir açık var açık normalde kamerayla bakıldığında televizyon ekranından yatay siyah şeritler görülür frekans farkından dolayı
malesef şakayı yedikten sonra bu aklıma geldi :(

LogaN dedi ki...

Aslında naruto video televizyon ekranından ufakta olsa kayıyor. Onu düzeltmedim. Ayriyetten naruto videosunu azda olsa rengini solgunlaştırmalıydım ve seside mono(tek kanallı) yapmalıydım :D. Kısacası birçok hata var aslında. Ama insanlar inanmak istedikleri için göremediler sanırım :D