15 Nisan 2009 Çarşamba

Yeniden KareokeGround

Uzun bir aradan sonra herkese merhabalar

CandyFansub'ın hostu bitmiş ve ders linkleri ölmüş. Bu yüzden bütün derslerin linklerini yeniledim ve onları yenilerken diğer dosyalarıda yeniledim. ..

Şuanda Fullmetal Alchemist Brotherhood serisinin başlangıç karaokesi üzerinde çalışıyorum. Zamanlaması bitti ve efektler kaldı. Adobe After Effects programıyla daha önce denemediğim efektleri kullanarak yapmaya çalışacağım. Bu yüzden biraz sürecek. Fakat karaoke bittiğinde burada dosylarını paylaşacağım ve eğer istediğim şeyde başarılı olursam efektlerin yapılışını anlatan ve render'ı anlatan bir ders; eğer istediğim şeyi yapamayıp başarısız olursam sadece render'ı ve birkaç ufak noktayı anlatan bir ders hazırlayacağım. İstediğim efektlerin beni gerçekten zorlayacağını düşünüyorum. Fazla boş zamanım olmadığını ve efektlerin beni zorlayacağını düşünecek olursak karaokenin bitmesi biraz zaman alacaktır.

Son olarak Animangantr forumlarından mdd3000'in hazırlamış olduğu Aegisub dökümanlarına bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Dökümanlara buradan ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: