20 Nisan 2008 Pazar

Bleach Opening 5 - Yui - Rolling Star

Korsan Fansub'da one piece projesine asılırken, One Piece Opening 2 de kullanmadan önce deneme amaçlı yapmış olduğum karaoke. Aynı efektleri ondada kullanacaktım ama...


Şimdi izlediğimde bakıyorumda, renk geçişleri çok amatörce olmuş. Halbuki o geçişler için kimbilir kaç saat uğraşmıştım :D (Yanlış hatırlamıyorsam karaokeyi bitirmem 1buçuk günümü almıştı.) Tamamını aegisubla yapmıştım. SweetKaraoke sitesinde bir efekti baya bir uğraş sonu modifiye ederek bu hale getirmiştim... Bu arada encode eden arkadaşa staff kısmının yazı fontunu göndermeyi unuttuğum için arial yazı fontunda oldular. O yüzden baya kötü gözüküyorlar.

Malesef karaokenin .ass dosyalarını sizinle paylaşamıyorum. Çünkü bir format esnasında o dosyalarda gitti :( . Beğenirsiniz umarım =)

Görüşmek üzere,

Hiç yorum yok: