6 Nisan 2008 Pazar

Naruto Shippuuden Opening 3 - Ikimono Gakari - Blue Bird

Yeniden merhaba,

Naruto Shippuuden'in yeni openingi 54. bölümle birlikte yayınlandı. Şans eseri youtube'da gördüm ve çok beğendim. O günden beri opening rawını arıyordum. En sonunda raw bölümü indirip bu sabah hazırladım ve sabahtan beri karaoke üstünde çalışıyorum. Beni en çok zorlayan şey Adobe After Effects oldu. Ses konusunda hiç iyi bir porgram olmadığı için ardından re-encode etmem gerekti. Openingide After Effects programıyla kestiğim için, yeniden ses ayarlaması tam bir işkence oldu. Neyse uzun lafın kısası işte sizlere Naruto Shippuuden Opening 3 - Ikimono Gakari - Blue Bird

Youtube da sesde hafif bir kayma olmuş. Bu sizi biraz rahatsız edebilir(beni baya etti. Önce heceler oynuyor, daha sonrada ses geliyor.)

Bu da rapidshare linki. Videonun kaliteli hali:
Shippuuden Opening 3 - Ikimono Gakari - Blue Bird

Son olarak .ass ve .aep dosyalarını daha sonra vereceğim. Öncelikle onlarıda rawla birlikte upload etmem gerekiyor =)

Her türlü yorumunuzu bekliyorum ^^

Hiç yorum yok: