6 Nisan 2008 Pazar

Naruto Shippuuden Opening 3 Karaoke Dosyaları

Yenide merhaba.

Beni hiç özlemediğinize bahse girebilirim :D . Ama yeniden ben =) . Bu sefer yaptığım Naruto Shippuuden Opening 3 karaokesinin Aegisub, After Effects ve Photoshop dosyalarıyla birlikteyim. Ayriyetten rawlarda var tabii =) .
Öncelikle rawla başlayalım:

Naruto Shippuuden Openin 3 raw

Raw dosyasında ses ve video ayrı ayrı. Bu şekilde after effects programıyla çalışması çok daha kolay ve verimli oluyor(Nasıl verimli oluyor diye soracak olursanız, salladım :D . Hiç bi fikrim yok :D )

Şimdi ise .ass, .aep, .psd ve fontlarımız var =)

Naruto Shippuuden Opening 3 .ass, aep, .psd ve fontlar

Yakında video anlatımlı Aegisub ve Adobe After Effectsle karaoke yapma dersleride yayınlayacağım ama şimdilik kısaca nasıl yaptığımı anlatıcak olursam:
Öncelikle Aegisub programında karaokeyi zamanlayıp key'lerine ayırdım. Daha sonra Adobe After Effects programına SSA_Karaoke_Animator_v2b3 scriptinin yardımıyla .ass formatlı dosyayı açıp efektlerini verdim. Daha sonra Photoshop programını açıp Naruto yazı fontuyla KaraokeGround yazısını yazdım ve After Effects'le videoda olması gereken yere koydum. Son olarakta render yaptım ^^

Karışık yazdığımın farkındayım :D . Hoş görün ama =)

Neyse bugünlük bu kadar. Gelecek günlerde daha önceden yapmış olduğum One Piece karaokelerini ve Bleach karaokesini paylaşacağım.

Görüşmek üzere,

Hiç yorum yok: