19 Nisan 2008 Cumartesi

Video Anlatımlı Karaoke Yapımı Dersi 3

Merhaba arkadaşlar,

Karaoke Yapımı Ders 3 - Adobe After Effectsde Karaoke Yapma dersini ekledim. Ders 18 dakika 32 saniye ve tamamını anlatamadımda o.O . Dersi yarıda kesmek zorunda kaldım. Daha sonrada hazırladığım dersin encode, kesme-biçme işlemleride uzun sürünce devamını hazırlayamadım. Devamını ne zaman hazırlarım bilmiyorum. Ama büyük ihtimalle gelecek hafta cumartesi gelir.

Kullandığım scriptinde linki ölmüş. Bu yüzden yeniden upload ettim.
SSA Karaoke Animator v2b3

Bu sefer yorumlarınızı yazın demiyeceğim. Zaten yazmıyorsunuz :D . Bari işinize yarayıp yaramadığını bildirin de, dersleri boşu boşuna hazırlamadığımı bileyim =) .

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Abim ellerine sağlık senin sayende baya şey öğrendim, aegissub abode after effect şimdilerde 3. videonu izliyip çalışıyorum. Yapabilirsen bildiğin herşeyi ders olarak buraya koy. Sonuna kadar devam et. Kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

Çok güzel yararlı bilgiler ilk 2 ders baya işime yaradı ama 3. kısımda ufak bir problem yaşıyorum. Aegisubda zamanlamasını yaptığım .ass uzantılı dosyayı AE'de videodaki gibi import dediğimde ilk ayarlanmış kelimeyi yükleyip duruyor gerisi gelmiyor sebep ne olabilir ?

Tenjin&Owari dedi ki...

Çok çok teşekkürler. Gerçekten ellerine sağlık. Çok güzel şeyler hazırlamışsın. Karaoke derslerinden 3'ünü de, Naruto Shippuuden Blue Bir'i de indirdim ve gerçekten çok faydalı ve güzeller. Sayende normal altyazı yaparken, karaokeli nasıl yapılacağını öğrendim ve eskiden çevirdiğim şarkılar için videolara Japonca sözleri direk eklerken, şimdi karaokeli bir şekilde ekleyebiliyorum. Tekrar çok çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

oo yaramaz mı ben ben baya öğrndm sayende ama öğrettiğinden daha çokşeyi kendim öğrendim anlatım çok güzel olmuş kendim pratik çözümler ipucları flan öğrendim kod bilgim de var yanllız bu efe kodları ile bir ders daha iyi gider diyorum animereactor.dk sitesinde aegisub takımının sitesi olabilir. adam baya ilginç efekler vermiş nasıl yapmış öğret bize.

birde orjinal video efektlerini mesela bi videoda gördüğümüz efekti nasıl yapabiliriz bi yardım et

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok ama çok güzel bir paylaşım. Sayende gerçekten bayağı bir şey öğrendim. Devamını da hazırlarsan sevinirim. After Effect'te efektin nasıl yapılacağını iyice öğrenmek istiyorum :)

kırık_çocuk dedi ki...

Deniyorum bakalım. Çok güzel anlatım olmuş teşekkürler. devamını bekliyoruz :D emeğine sağlık. deneyeceğim bakalım bi.

wolvverine dedi ki...

anlatımınız çok işime yaradı teşekkür ederim ama SSA Karaoke Animator v2b3 in linki kırık düzeltirseniz mutlu olurum

Ela dedi ki...

gerçekten çok teşekkürler.Güzel bir Paylaşım olmuş.Ellerinize sağlık.